خرید جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6 


قیمت : 1850000 تومان


برند : Bosch


خرید پستی جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6 


قیمت جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6


 


نقد و بررسی تخصصی

جارو شارژی از لوازم کاربردی و کارراه‌انداز خانگی است که می‌تواند برای نظافت دم‌دستی سطوح بسیار کاربردی باشد. وجود یک جاروشارژی کوچک در کنار جاروبرقی مجموعه‌ای کامل را تشکیل می‌دهد. جاروهای شارژی در دو مدل دستی و پارویی تولید می‌شوند. در بعضی دستگاه‌ها نیز هر دو مدل دستی و پارویی با یکدیگر ادغام شده‌اند. مکش جاروهای شارژی نسبت به جاروهای برقی کمتر است؛ ولی ویژگی مهم آن‌ها این است که سیم ندارند و به‌راحتی در هر مکانی قابل ‌استفاده هستند؛ پس در مکان‌هایی که پریز برق وجود ندارد و آشغال‌ها در یک جا به‌صورت متمرکز ریخته شده‌اند، می‌توان از این دستگاه‌ها استفاده کرد. موضوع دیگری که باید مدنظر قرار گیرد، مدت‌زمان شارژ باتری و مدت‌زمان استفاده بعد از شارژ کامل است که در این دستگاه‌ها این میزان، کم است.

معرفی جاروی شارژی بوش مدل BBH Move 6

حتما پیش از این با نام «بوش» آشنا هستید. محصولات بوش به کیفیت ساخت خوب و دوام بالا شناخته شده‌اند و به شما اطمینان خاطر می‌دهند تا سال‌ها می‌توانید روی دستگاه خود حساب کنید. دستگاه «BBH Move 6» یکی از جاروشارژی‌های خوش‌ساخت و باکیفیت بوش است.

 با وجود اینکه جاروی BBH Move 6 در نگاه  اول یک جاروی عصایی به نظر می‌رسد، می‌توانید قسمت پایینی را جدا کرده و به صورت دستی از آن استفاده کنید. این موضوع باعث‌شده نظافت قسمت‌های مختلف خانه از سطح فرش و سرامیک گرفته تا سطوح مرتفع، اثاثیه و مبلمان، پرده و راه‌پله، قفسه‌ها و... به‌راحتی انجام شود. در حالت دستی، امکان نصب سری مخصوص درزها و کناره‌ها وجود دارد.

دسته‌ی جارو از نوع تاشو است. کافی است قسمت بالایی را خم کنید تا بتوانید به‌راحتی آن را در هر فضایی نگهداری کنید. جالب است بدانید در حالت تاشده ارتفاع جارو تنها به 70 سانتی‌متر می‌رسد. مخزن جارو شارژی مدل BBHMOVE4 شفاف است و می‌توان پرشدن مخزن را دید. فیلتر بهداشتی جارو امکان جداسازی از دستگاه را دارد و قابل‌شست‌وشو است. این فیلتر برای جلوگیری از ورود گردوغبار به داخل موتور در مخزن این دستگاه تعبیه شده است. در حالت ایستاده دستگاه می‌تواند بدون تکیه به سطح کمکی یا قرارگرفتن روی پایه‌ی شارژ، ثابت بایستد.

بوش با طراحی تاشوی جاروی BBH MOVE 6 امکان نگهداری آسان دستگاه را در فضاهای کوچک فراهم کرده است.

 

دستگاه BBH Move 6 بوش قابلیت تنظیم توان را در دو سطح دارد. این جاروشارژی انرژی کار خود را از طریق یک باتری نیکل متال هیدرید (Ni-MH) تامین می‌کند. برای شارژ کامل دستگاه باید 12 تا 16 ساعت به آن زمان بدهید. در حالت شارژ کامل این دستگاه می‌تواند در حدود 36 دقیقه شارژدهی کند. جاروهای شارژی برای نظافت‌های کوتاه‌مدت و دم‌دستی مناسب هستند و قرار نیست به مدت طولانی و به جای جاروبرقی از آن‌ها استفاده شود. دستگاه BBH Move 6 با باتری قدرتمند 18 ولت و قابلیت کارکرد در حالت دستی و عصایی می‌تواند انتخابی بادوام و کاربردی برای استفاده‌ی خانگی باشد.

زمان مورد نیاز برای شارژ نسبتا زیاد است و باید 12 تا 16 ساعت به آن فرصت بدهید.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



 


جارو شارژی‌های زیادی در بازار یافت می‌شوند که از آن‌ها می‌توان به عنوان یک جاروی دم دستی و برای زدودن گردو خاک و آلودگی‌ها در حجمی کم استفاده کرد، اما مشکلی که اکثر کاربران با این جارو شارژی‌ها دارند قدرت کم و شارژ دهی پایین آن‌ها است، تا جایی که بسیاری از افراد پس از خرید این دستگاه‌ها و در استفاده های اولیه از این وسیله ناامید شده و از خرید خود پشیمان می‌شوند. از این روی شرکت بوش جارویی را معرفی کرده است که کارکردی بی سیم را به همراه قدرتی بالاتر از سطح معمول جارو شارژی‌ها ارائه می‌دهد. این جارو را می‌توان مناسب افرادی دانست که قابلیت حمل جاروهای شارژی را همراه با قدرت و توان مکش جاروهای معمولی در یک وسیله می‌خواهند. BBH MOVE6 را می‌توان جارویی هیبریدی دانست، این محصول از دو بخش اصلی تشکیل شده است. قسمت اصلی این مدل از نظر فرم شبیه به یک جارو شارژی معمولی اما با ابعادی نسبتا بزرگ‌تر است، این بخش را می‌توان به طور جداگانه استفاده نمود و از داشتن جارو شارژی ای پرقدرت لذت برد. دومین بخش از این مجموعه دسته ای بلند است که می‌توان با سوار نمودن جارو شارژی روی آن جارویی با قابلیت جارو نمودن راحت زمین و سطوح دیگر را داشت، در واقع می‌توان گفت وقتی جارو شارژی را روی این دسته سوار می‌نمایید صاحب جارویی خواهید شد که می‌تواند کار جاروهای معمولی را برای شما انجام دهد.


 



تصاویر بیشتر


 



جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6
جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6
جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.



جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6
جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6


 


 

خرید جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6 ارزان,جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6 با قیمت ارزان,خرید Bosch ارزان,Bosch با قیمت ارزان,خرید پستی جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6,خرید اینترنتی جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6,خرید جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6 با قیمت 1850000,خرید جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6 فقط 1850000,خرید Bosch جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6,خرید Bosch با قیمت 1850000,kharid جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6,gheymat جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6, شب جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6 خرید جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6 قیمت : 1850000 تومانبرند : Boschخرید پستی جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6 قیمت جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6  برای خرید و مشاهده جزئیات محصول کلیک نمایید.   نقد و بررس خرید جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6 ارزان,جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6 با قیمت ارزان,خرید Bosch ارزان,Bosch با قیمت ارزان,خرید پستی جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6,خرید اینترنتی جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6,خرید جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6 با قیمت 1850000,خرید جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6 فقط 1850000,خرید Bosch جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6,خرید Bosch با قیمت 1850000,kharid جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6,gheymat جارو شارژی بوش مدل BBH Move 6,